
Ahir vaig poder complir un somni meu, fer un concert a casa meva a Barcelona. Ho vaig estar rumiant i dissenyant durant mesos, potser ja anys, i ahir finalment es va fer realitat.
Els músics vau venir no només de Barcelona, sinó de tot arreu de Catalunya, de Montgat, Vilafranca, Manresa i fins i tot Figueres! Ens vam acostar tots per cabre al saló i fins i tot vam seure a l’amfiteatre (= els esglaons de l’escala) per poder gaudir d’una tarda d’un nivell de serietat i bellesa musical inoblidable.
La Carme ens va tocar dues peces precioses curtes de Mozart i Schumann amb el seu violoncel, acompanyada de la Cristina.
La Cristina va fer una petita dissertació sobre els silencis de Haydn i va tocar una peça curta que il·lustrava a la perfecció aquesta intenció.
En Miguel amb la trompa i la Clàudia al piano van presentar peces romàntiques de Gounod i Saint-Saëns.
En Jordi ens va tocar un vals de Chopin i la Wassermusik de Berio de memòria, amb un toc angèlic.
La Silvia amb el clarinet acompanyada de l’Anna al piano, un duo d’una sensibilitat i qualitat impactant, van presentar dos moviments d’una sonata de Saint-Saëns.
I finalment van tocar amb l’Eduard al violoncel una emocionant Vocalise de Rakhmàninov.
L’Anna ens va recordar les commovedores “Quejas” d’Enric Granados.
I finalment la Clàudia, la Rosa i la Cristina vam concloure amb un petit romanç del jove Rakhmàninov per 6 mans al piano.
A la segona part, la festa del “després” amb cava, vi i canapès, ens vam poder conèixer, intercanviar idees i impressions i fer nous amics o contactes per noves col·laboracions musicals.
Ha estat un HausKonzert amb K majúscula! I ha sigut un honor acollir-vos a tots. Gràcies per haver vingut i haver omplert casa meva de gent i música meravellosa!
Claudia Niese

Moltes gràcies!! Salut Consol
Enviat des de l’Outlook per a l’Androidhttps://aka.ms/AAb9ysg ________________________________
M'agradaM'agrada
Felicitacions Claudia per la teva perseverància !!
M'agradaM'agrada